onsdag 17 oktober 2007

Alla dessa fans...

Fick ett mail om att bloggen låg länkad på www.buzz.bazooka.se När jag kollade upp det visade det sig att det var bilderna på min obscena t-shirt som lockat folks intresse. Det var smickrande att ta del av kommentarer som "hahhaha fan va brau!", "han är ju rolig.. å så rolig han är.. på riktigt" och "Vem FAAN är Jimmy??".
Men när någon sedan påstår att det hela är fejk tar jag lite illa upp, om man fejkar ett sånt foto är det ju inte roligt! Och vem är det egentligen som påstår att jag gjort samma sak med Gudrun Schyman? Är det någon som skojjar eller som påstår att de känner mig för att få lite cred? Jag har aldrig träffat Gudrun, men vi hade säkert gjort oss bra på bild tillsammans.
Frågan är hur jag nu ska toppa det här, helt plötsligt har jag 38 fans att ta hand om...

5 kommentarer:

Nickan sa...

När jag bytte tåg i Nässjö var Gudrun på centralstationen. Vi gick in på varsin toalett bredvid varandra – och jag kunde höra hur det riktigt skvalade när Gudrun kissade.

Jag ger mig fan på att hon står upp!

Anonym sa...

Var är Stålmannens röntgensyn när man behöver den, kan man fråga sig.

Grattis till ditt kändisskap, Jimmy! En obscen t-shirt är visst allt man behöver för en en plats i kändisvärlden.

Anonym sa...

´allo babe!

Vill bara meddela att jag lagt in bilden på Dig och Bert som wallpaper på alla datorer på kontoret! *haha*

Buss & Kran!

Jimmy Wallin sa...

Så fint det måste se ut Radar. Ta gärna ett kortr på eländet och skicka till mig så lägger jag upp den på bloggen. Vart jobbar du nu för tiden?

Anonym sa...

Jag jobbar med kundtjänst och inköp på Falköpings Mejeri, vilket é ungefär lika upphetsande och kul som det låter *suck*

Tyvärr sitter vi i "bås" så jag fick bara med min egna lilla hörna.
Skickar ett mail. :-)

I morgon ska jag till Lidköping för lite shopping och för att spana in den stora militärövningen mitt i stan.

Trevlig helg!

Magnus