måndag 22 oktober 2007

Det smittar av sig!


Fick detta vackra foto skickat till mig av min gamle vän Magnus. Han har lagt in sexbilden på mig och Bert som bakgrundsbild på alla datorer på Falköpings mejeris kundtjänst. Sån publicitet kan inte köpas för pengar!
Jag lärtde känna Magnus 1996 då vi båda jobbade på Skara Sommarland. Jag jobbade som karikatyrtecknare och han sålde t-shirts och allehanda krimskrams i en liten affär. När jag hade tråkigt brukade jag gå bort och störa honom. Ibland plockade vi blommor som vi gav till personalen på Burger King. En gång spred vi ut ett rykte om att en orm hade smitit från det lokala tropikcentret och smugit sig ner i en handväska. Vi tyckte att det var väldigt roligt, ända tills en stor bodybuilder dök upp och hotade oss med stryk för vårt lilla tilltag. Då fick vi hitta på andra saker för att roa oss.

Inga kommentarer: